wtorek, 24 czerwca 2014

FORGIVE

Hej kochani :)

Mamy dla was naszego nowego bloga o Niall'u. 

Forgive


Miłość. Miłość uważana jest za cud natury, za najlepsze co może zdarzy się w życiu człowieka. Każda dziewczyna o niej marzy. Każda, z jednym, małym wyjątkiem. Tym wyjątkiem jestem ja. Tak, uważam, że miłość jest nie potrzebna. Wiążą się z nią same problemy. Boje się jej. Pewnego dnia, ojciec uderzył mnie w głowę. Uciekłyśmy z mamą od niego. Poznałam dwójkę moich pierwszych przyjaciół. Poznałam też JEGO. Czy uda mu się zmienić moje nastawienie do miłości ? Czy wręcz przeciwnie, utwierdzi mnie w przekonaniu o niej ?
Do następnego x

4 komentarze:

  1. Z pewnością będę czytać tylko mam jedno małe pytanko: z tym blogiem nie kończycie prawda???
    ~Aga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka mała prośba dotycząca 2 bloga, chodzi o komentarze. Zmoeńcie coś bo nie można dodawać komów z anonima :(
      ~Aga

      Usuń
  2. Nie, nie kończymy. Byłybyśmy bez serca robiac to :). Wiec się nie przejmuj. A co do komentarzy to zmienimy i dziękujemy za info . <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko super tylko kiedy następny rozdział ?! Nie moge sie juz doczekać kolejnego rozdziału

    OdpowiedzUsuń